Börni BIM och Sverige vinnare 2010

Härliga goa Börni har nu fått sin SV titel och blev BIM i Avesta. Han skötte sig jätte bra även om inte matte var så synkad som hon skulle. Tog fel nummerlapp och höll på att missa allt.
Tänk så slarvig man kan va. Vi hade lagt nummer lapparna i hundarnas stamtavlor och i hastigheten så tar jag Fannis och där står de och ropar upp oss flera ggr och jag bara tittar på lapparna, jag fick nog ett hjärnsläpp.
Men det gick ändå utan nr lapp. Men Kerstin som var med fixade till så att allt löste sig till slut.
Men trotts allt knäppt så skötte sig Börni som vanligt helt underbart.
Tommy visade honom i konkurrensen och i BIR-BIM och det tackar jag jätte mycket för. Att springa för mycket än är nog inte någon riktig höjdare för mig.
Tack alla trevliga människor jag träffade för en härligt trevlig dag.... Trotts att du Carina sa att Börni var en jäkla hund :-))) det skulle även jag ha gjort om vi kommit tvåa :-)) (detta är ett skämt helt på skoj)
Nu är han naken hund och det var inte allt för lätt att klippa honom. Inte kan jag ta kort på honom heller för kameran har fått fötter, den har sprungit och gömt sig. Hoppas jag hittar den innan hela sommaren är slut.


Kommentarer
Postat av: Maria Holmgren

Ett jättestort Grattis från oss i Karlstad. Vilken snygging du har. // Maria med hundar

2010-06-14 @ 13:39:08
URL: http://www.vattenhundar.se
Postat av: Anonym

Grattis Grattis en sån tjusig kille.



Hälsningar



Pia

2010-06-14 @ 15:42:20
Postat av: Christina och PO

Stort GRATTIS till Börnis vinnartitel. Han är en riktig skönhet. Vi är också nöjda med dagen och Linos fjärdeplats känns bra. Nu får vi efter domarkommentarerna ut och bygga muskler på krullisarna.

Hälsningar från eksjögänget

2010-06-14 @ 17:43:45
URL: http://www.fulke.se
Postat av: Tina Graf

Grattis! Jag sa ju att du skulle behålla honom när valparna skulle säljas,för att han är något alldeles speciell.

2010-06-15 @ 10:13:10
Postat av: Tuula

TACK ALLA!! Ja han är verkligen nått speciell, snäll go glad och nu vet jag att han även är snygg. Ja jo det har jag ju vetat, men ändå.

Ja Tina det pratade vi om ganska många ggr och jag hade nog beslutat att ha honom kvar när han bara var någon timme gammal :-) men det var inte läge att säga för mycket just då ;-).

Jag suger på karamellen, ett tag, till nästa utställning, då kommer nerverna fram igen :-)

2010-06-16 @ 19:41:33
URL: http://www.perroflickorna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0