Smedjebacken.

I dag har vi haft en toppen dag. Vi kom till Smedjebacken där regnet hade stått som spön i backen. men när vi kom fram så slutad det och solen började titta fram. 
Gräsmattan var riktigt blöt men det blev ändå jätte toppen tävlingar för vår skull. 

Dizas valpar Nemo. Amigo, Semlon och Freya var med. 
Pojkarna kom 3 5 och 7 har jag för mig att det v ar. 
Nemo 3, Semlon 4 och Amigo 7.  Freja tror jag fick HP också. 
Dizas valpar är toppen härliga otroligt glada öppna och busiga. Lite ringträning skadar inte så nu blir det lite träning här hemma så att de kan sköta sig bättre i ringen.
Börni tog i så det brakade och slog alla hannar och blev bästa hane och BIM, verkligen en lyckad dag för oss. 
Trullsa blev 5 bästa tik och Diza blev 2:a i öppen klassen. 
Sen vann vi avelsklassen med Diza och hennes valpar. Verkligen härligt. 
Bilder kommer när vi får från vänner som hjälpte till med det.  Jag är verkligen nöjd med dagen att det var mycket stort motstånd var ju inte fel heller. Ca 70 perrosar tävlade vi emot.
Mer exakta resultat kommer jag att skriva när jag har dem. Nu har jag redigerat lite, märker att jag var
rätt trött när jag skrev detta. :-)


Kommentarer
Postat av: Carina Sundbr

2010-05-16 @ 07:18:24
Postat av: Carina Sundberg

STORT GRATTIS till alla framgångar i Sme.

En trevlig dag med många trevliga människor och hundar. Vi ses i Avesta ;)



CARINA och ZALLE

2010-05-16 @ 07:20:10
Postat av: pia wennersten

Hej på Er! Grattis grattis vad duktiga ni är.

Hälsningar Pia,Lars,Sofia,Jacob,Evota och Thea

2010-05-16 @ 18:54:06
Postat av: Cina

Hej!

Det var en jättetrevlig dag - och roligt att se hur dina hundar "sopade banan". Semlon (som kom fyra)tyckte också att det var kul - men roligast för honom var nog att få busa runt och slutligen lägga sig ner i dypölen med sin brorsa. Tack för en trevlig dag!

2010-05-16 @ 21:39:01
Postat av: Anna Nygårds

Jättegrattis till Börnis storslam! Det var du verkligen värd Tuula. Vilken liten pärla du "råkade" få kvar. Trevligt var det i Smè! / Anna & Rolex

2010-05-17 @ 11:39:51
Postat av: Tuula

Tack alla ja nog var det en härlig dag. Vi får väll se om det kommer fler sådana. kram Tuula

2010-05-19 @ 08:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0