Då är vi på banan igen.

Nu har jag haft någon dag då jag kliat mig i huvudet och funderat om jag tagit på mig för mycket av detta med hemsida och datorer.
Mag känslan har varit att detta går jag nog inte i land med.
Att flytta en sida från ett hotell till ett annat var inte så svårt som jag trodde men ändå inte lätt heller.
Om inte annat så har det tagit massor med tid.
Men nu är vi på banan igen och nu hoppas jag att jag får det att fungera bättre än förut. Nu har jag koll på allt och jag kan även komma åt min hemsida från flera datorer.
Lite stolt är jag ändå över mig som fixade jobbet. Nu är det bara att jobba på.
Så välkommen till min ny gamla sida.


Kommentarer
Postat av: Carina Sundberg

Du är ju jätteduktig med datorer! Nu håller vi tummarna för Frejavalpar!



CARINA och ZALLE

2011-04-01 @ 22:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0