Massage i Bäsna med Lena Törnros

Helgen blev en ny upplevelse för Trullsa och mig.
Vi har varit på Massage kurs hos Lena Törnros och det var inte annat än jätte bra.
Att massera sina hundar ger så mycket, till både hunden och en själv.
Trullsa var helt förnöjd och komfortabel med situationen.
Tillsammans med en annan kursdeltagare så hjälptes vi åt med var sin hund.
Trullsa fick lite extra av oss båda, när den andra hunden tycket
att det blev lite mycket.
Men jag är helt klart glad för kursen och när jag kom hem fick både Diza och Börni sig en
massage de också. Diza lite försiktigare om hon nu skulle vara dräktig, som jag nu har börjat
tvivla på.
Men vi har planer på att para en annan tik i mars om allt är ok efter att vi varit och tagit en del prover och kollat upp hennes thyroidea. Men det skriver jag lite mer om efter nästa måndag



Kommentarer
Postat av: pia wennersten

Ja det är jättemysigt med massage.Evita masserar jag flera gånger i veckan och hon älskar det. Thea har jag så smått börjat med, men hon har lite svårt att ligga stilla, vänder sig på rygg och vill hellre bli kliad på magen.Vi håller tummarna med Diza.

kram Pia

2011-01-27 @ 13:37:31
Postat av: Kickan

O ja va det är skönt med lite massage..våra hundar gillar det allihopa..helst efter en jakt när dom springer hela dagen i skogen..det lätt att dom blir lite stela annars..vi håller tummarna än...kram Kickan

2011-01-29 @ 10:02:00
URL: http://carizmas.blogg.se/
Postat av: Tuula

Ja nog är det jätte härligt att massera dem. Alla tre gillar verkligen det. Men Diza är lite rädd om tassarna, när jag gör tassmassage. Passade på att massera Freja (Dizas dotter) också i kväll, vi har låna henne, hon ska sova över,,,kram :-)

2011-01-31 @ 22:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0