Utställning.

Ska man inte åka på när man känner att det inte stämmer riktigt. Kände redan i går att det inte var min dag. Men när det är så nära så kan man inte låta bli. Både Diza och Börni skötte sig jätte bra, men dagen var inte våran. Båda fick utlåtande Verry good. Båda fick jätte fin kriik, men Börni var lite vid i bogen, som jag kan fixa till med fler cykelturer och Diza fick påpekande att hon var för vinklad bak. Det har jag inte fått på någon utställning förut, kan vara för att pälsen är lite tofsig på benen nu när den börjar bli lång.
Men det är smällar man får ta. Jag har i alla fall världens underbaraste hundar, sen får domare säga vad de vill :-)) Vi får ställa upp på nån utställning längre fram i höst då tror jag inte att utslaget blir det samma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0