Solen skiner

Tänk så skönt att nu har äntligen det börjat kännas som vår.
Mig har våren tillfört en dunderfökylning. Men som min mamma sa alltid. " En rejäl fökyning går över på 2 veckor eller så tar det 14 dagar" :-) så jag ser fram emot att bli av med den.
Hundarna älskar sol och njuter även av snön, springer och skutta i snödrivorna.
Än är det ingen av dem som löper, men vi väntar på att Freja ska börja snart.
Jag känner mig lite som IOR ibland. ;-)

Jag tänker att lite depptigt med förkylning, men det finns hopp om livet :-))

Kommentarer
Postat av: Carina Sundberg

Krya på dig. Ut och njut av solen den värmer gott om man sitter i lä.

2011-03-08 @ 18:37:29
Postat av: pia wennersten

Hej Tuula! Hoppas du är frisk nu. Nu har vi köpt ny kamera så nu skall vi knäppa kort och skicka till dig.Skall fota nästa helg när det är ljust.Försökte skicka en liten filmsnutt i helgen men det fungerade inte. Vi komer till Tvååker i sommar.För övrigt kommer vi att vara hema ifall ni har vägarna förbi. kram Pia

2011-03-14 @ 11:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0