Thea med kompisar

Det kom ett mail från Pia i Göteborg, där vår Thea har varit i två år nu.
Tänk vad tiden går, det är Pia som påminde mig om det.
Under dessa två år har Thea fått gå massor av olika kurser och utbildningar. Hon har en familj
där hon är fullvärdig medlem, tillsammans med tiken Evita, Husse Lars, matte Pia barnen Sofia och Jacob.

Hon har blivit en öppen och toppen glad underbar tik, otroligt tillgiven och kärleksfull.

Jag får höra många goda nyheter om henne och det gläder mig. Givetvis har jag ju
även hört det som kanske inte varit så bra, men övervägande har jag hört glada positiva
händelser om henne.

Tack Pia du ska veta att jag är oerhört glad för att hon är hos er. Det var hennes räddning,
att ha blivit kvar där hon var hade inte slutat lyckligt.

Här är Thea tillsammans med syrran Bibbi, Evita och Fozzie på promenad på en golfbana i närheten av Göteborg.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0