Börni har blivit pappa igen.

I dag fick vi veta att Börnis kull i Göteborg har blivit född i går.
Zelda nedkom med 7 ljuvliga valpar 5 hannar och 2 tikar.
Allt har gått bra och mamma mår som en prinsessa.
Det ska verkligen bli roligt att följa även denna kull.
Grattis till Marita och Lars på Kennel Ramita de palma.
Länk till kenneln finns på min hemsida under länkar.


Jag kan inta annat säga än att jag blir riktigt valpsjuk, viiiiillll ha, men jag har ju beslutat
att inte ta in någon ny individ i kenneln just nu.
En av dem är väldigt lik pappa Börni i teckningen tom pricken på huvudet finns där.
Det som skiljer är att svanstippen är vit på denna valp och den är brun på Börni.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Grattis till alla fina valpar,dom ser såå goa ut.Va skoj med garnet det vill jag oxå göra av Carizmas päls:) tror du att hon som spunnit vill göra mera garn?Du får i såfall gärna skicka hennes namn o tel till mig..önskar dig en bra dag hoppas du mår bättre o bättre..kram

2012-03-16 @ 12:37:27
URL: http://carizmas.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0