Ett besök hos Anneli kennel Lindekrull

Börnis blev pappa till en helt underbar kull valpar på kennel Lindekrull i Borlänge.
Länk till kenneln finns på min hemsida under länkar. Valparna är 5 veckor.

Jag har vi varit och tittat på helt underbara valpar.
Pappa är Börni och Mamma är Majken.
Lindvattnet's Felipe och Lindekrull's Majken
Vilka skönigar jag ville ta hem dem alla. Det vred sig lite i magen när
jag har tagit beslutet att just nu ska jag inte köpa in någon ny individ till min kennel.
Sorgligt men sant.
Här kommer lite bilder från besöket. 
5 valpar varav 3 tikar och 2 hannar i kullen.
Två svarta tikar med vitt en brun tik, en brun hanne och en svart hanne.





Kommentarer
Postat av: pia.wennersten

så ljuvliga man vill ha allihop .

2012-03-05 @ 09:50:44
Postat av: Pia

Kanonfina!

2012-03-06 @ 12:44:35
URL: http://www.minnepys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0